Мода

Старата школа

Джил Сандер, Кристиан Лакроа, Валентино Гарвани, Джон Галиано, Келвин Клайн – знаете ли какво обединява всички тези велики модни дизайнери – това, че те са живи и в добро здраве, но едноименните модни къщи не им принадлежат и всички тези хора нямат право да упражняват професията си със собственото си име. Понякога се чудя как ли се чувстват когато виждат как с тяхното име се появяват дрехи, които те не харесват и биха могли да направят далеч по-добре. Като прибавим старите модни къщи като Шанел, Диор, Ланвен, Живанши, където разбира се работят нови хора – на практика почти не е останал

Старата школа

Джил Сандер, Кристиан Лакроа, Валентино Гарвани, Джон Галиано, Келвин Клайн – знаете ли какво обединява всички тези велики модни дизайнери – това, че те са живи и в добро здраве, но едноименните модни къщи не им принадлежат и всички тези хора нямат право да упражняват професията си със собственото си име. Понякога се чудя как ли се чувстват когато виждат как с тяхното име се появяват дрехи, които те не харесват и биха могли да направят далеч по-добре. Като прибавим старите модни къщи като Шанел, Диор, Ланвен, Живанши, където разбира се работят нови хора – на практика почти не е останал никой от великите дизайнери, който все още да стои зад името си.

В този смисъл Джорджо Армани е забележително изключение - последната жива легенда на висшата мода. Ревюто му вчера е потвърждение на това. Най-после една истинска couture колекция – бляскава, впечатляваща и запомняща се! И като всяко истинско произведение на изкуството – с концепция и идея. Този път идеята на ревюто е свързана с образа на вечно възраждащата се и променяща се жена, която символично е изобразена чрез многото змийски принтове или дрехи, приличащи на „сменяща се кожа“. Тези дрехи могат да бъдат видени само на червения килим, но пък идеята е за всяка от нас – можем и сме всеки ден различни, изплъзващи се, бляскави… и топлокръвни!